default

HELP

Ik kan niet inloggen in de shop

Wanneer je niet kunt inloggen in de shop, kan dit verschillende redenen hebben. Namelijk dat de door jou ingevoerde inlogcode en het wachtwoord niet overeen komen. Probeer nogmaals in te loggen en controleer goed de hoofd- en kleine letters. Daarnaast is het mogelijk dat de geldigheid van jouw unieke inlogcode is verlopen. Op de voucher staat opgenomen tot wanneer deze geldig is. Wanneer de geldigheidsduur is verlopen, kun je helaas niet meer bestellen. Mocht het bovenstaande niet van toepassing zijn en het lukt je evengoed niet om in te loggen, neem dan via de e-mail of telefonisch contact op met onze helpdesk.


Ik ben mijn inlogcode en wachtwoord kwijt

PersoonlijkeNoot.nl raadt je aan zorgvuldig om te gaan met jouw gepersonaliseerde inlogcode. Deze code vertegenwoordigt tenslotte een waarde. Mocht je de PersoonlijkeNoot inlogcode onverhoopt toch zijn kwijt geraakt, neem dan contact op met onze helpdesk. Wij achterhalen vervolgens jouw inlogcode en wachtwoord.


Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Het is helaas niet mogelijk een geschenkkeuze te wijzigen of naderhand te ruilen. Nadat je een definitieve keuze heeft gemaakt, worden de inlogcode en wachtwoord onbruikbaar. Je ontvangt te allen tijde een orderbevestiging van jouw definitieve keuze per e-mail.


Ik heb geen e-mailbevestiging ontvangen

Bij het plaatsen van jouw bestelling wordt verzocht om jouw e-mailadres in te vullen. Van PersoonlijkeNoot.nl ontvang je in dat geval via de e-mail te allen tijde een ontvangstbevestiging waarin alle relevantie informatie is opgenomen. In deze bevestiging staan de volgende gegevens opgenomen: jouw adresgegevens, het bestelde geschenk, informatie over de levering, de gegevens van onze helpdesk en wat te doen wanneer het cadeau niet op tijd arriveert. Mocht je geen e-mailbevestiging hebben ontvangen, kan het zijn dat je per ongeluk een onjuist e-mailadres heeft opgegeven. Indien je twijfelt of jouw bestelling is binnen gekomen, kun je altijd contact opnemen met onze helpdesk.


Moet ik mijn inlogcode en wachtwoord altijd bewaren?

Het is belangrijk dat je ook na het bestellen van jouw cadeau jouw inlogcode en wachtwoord zorgvuldig bewaart. Wanneer er een probleem is ontstaan rond de levering van jouw bestelling, dan kunnen wij je vragen naar jouw inlogcode. Houdt altijd deze gegevens bij de hand als je een vraag aan onze helpdesk stelt.


Kan ik nog een bestelling plaatsen als de bestelperiode verstreken is?

Je kunt alleen een geschenk uitkiezen tijdens de openingsperiode van de website, welke in overleg met jouw werkgever is vastgesteld. Na deze periode zijn jouw inlogcode en wachtwoord niet meer geldig en is het niet meer mogelijk om een bestelling te plaatsen. Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, dan kun je je wenden tot jouw werkgever.


Aflevering

Alle bestellingen worden op huisadres afgeleverd door de PostNL op basis van 'buren belevering'. Deze officiële term van PostNL houdt in dat bij afwezigheid van de eerste keer aanbieden er getracht wordt om het pakket bij jouw buren af te leveren. Je ontvangt een melding dat het pakket bij de buren is afgeleverd of wanneer dit niet is gelukt een melding dat het pakket de volgende (werk-)dag nogmaals bij je wordt aangeboden. Mocht dit niet schikken, kun je een afspraak maken voor een ander bezorgmoment. Wanneer dit wederom niet lukt, ontvang je een melding dat het pakket kan worden opgehaald op een postafhaalpunt.


Wat moet ik doen als ik mijn cadeau (nog) niet heb ontvangen?

Als je inmiddels langer op jouw cadeau wacht dan op de e-mailbevestiging is aangegeven, kun je contact opnemen met PersoonlijkeNoot.nl en zal een van de medewerkers via Track&Trace voor meer duidelijkheid zorgen. PersoonlijkeNoot.nl streeft ernaar om je tijdens het bestellen de meest actuele stand van zaken te geven rondom de levertijd.


Klachten en Garantie

Een klacht over het cadeau of de aflevering door PostNL kun je ons per e-mail of telefonisch melden. Je ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie van ons waarbij wij een passende oplossing zullen aanbieden. Wij hanteren voor alle cadeaus uit het keuzepakket een garantietermijn van één jaar. Deze garantietermijn gaat in op de dag waarop jouw cadeau wordt afgeleverd. Wij verlenen geen garantie ten gevolge van verkeerd gebruik, onbevoegde demontage en vallen. Defecten en beschadigingen dienen bij onze helpdesk worden gemeld. Je wordt verzocht in geen enkel geval jouw cadeau retour te zenden voordat je contact hebt gehad met onze helpdesk. Afhankelijk van de situatie zullen wij je vragen om het cadeau naar ons antwoordnummer of het antwoordnummer van onze leverancier te zenden. Wij zullen ervoor zorgen dat er een passende oplossing aan je wordt geboden. Je kunt onze helpdesk bereiken op telefoonnummer 0224-213135 (tijdens kantooruren) of per e-mail: info@persoonlijkenoot.nl.


Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

Bij de bestelling van jouw cadeau vragen wij naar jouw naam en adresgegevens om het geschenk op het juiste adres te kunnen leveren. Jouw e-mail adres en telefoonnummer zijn nodig om de order naar je te bevestigen of om onduidelijkheden bij je na te vragen. Dit bestand hebben wij geregistreerd bij het College Bescherming Persoonsgegevens. Met deze registratie verklaart PersoonlijkeNoot.nl jouw gegevens uitsluitend te gebruiken voor de verwerking van jouw bestelling. Deze persoonsgegevens zullen dan ook niet voor doeleinden anders dan de levering van jouw geschenk, aan derden worden verstrekt.


Vragen

Voor vragen kunt je contact opnemen met de helpdesk van PersoonlijkeNoot.nl. Je kunt een e-mail sturen naar info@persoonlijkenoot.nl of telefonisch contact opnemen met onze helpdesk via telefoonnummer: 0224-213135.